tisdag 2 oktober 2012

Suget smyger sig på...

Häromdagen kände jag mig rätt opepp (om det nu är ett ord) överlag. Mörkt och kallt ute, regn var det också. Kallt i lägenheten när man klev upp på morgonen.


Negativitet är liksom inte min devis så idag skall bli en bra dag!
Inte bara en bra dag utan en mycket bra dag!!!

Varför?
I'll tell you why:

- Jag fick vakna bredvid den bästa imorse!
- Jag fick åka gratis på tunnelbanan, det lönar sig att le, titta folk i ögonen och vara glad tydligen!
- Jag träffade på härliga Åsa på vägen från tunnelbanan till jobbet!
- Jag ska på ett spännande lunchmöte idag!
- Jag är sugen på att träna riktigt hårt igen och ser fram emot att under veckan lägga upp träningen inför kommande säsong!
- Idag är det tisdag och det innebär Stationspass på jobbet!
- När jag kommer hem ska jag baka rågbröd och lyssna på min favoritmusik!
- Snart åker jag och Sandra till England för att tävla!


That's why!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar