onsdag 3 oktober 2012

The ass!

Träningsvärken är ett faktum.
Förväntade mig inget annat heller.
Rumpan är värst.
And it feels gooooooooood.
Säger som min massör;"Ja det märks ju att det finns muskler..." 

Passade på att drämma iväg en terrängmil idag på eftermiddagen också.
Fick sällskap de två första varven på terräng-trean i LillJansskogen och sen tog jag ett till. Riktigt skönt ute och benen matade på som aldrig förr nästan. 
Fokuserade på känslan och att få med mig farten från nedförsbackarna och att behålla frekvensen uppför.

Härligt pass under tre varv på den slingan plus fram och tillbaka från jobbet  utkristalliserades till ganska jämnt 10 km.

Annars tycker jag att dagarna bara flyger iväg och snart är det ju för tusan helg igen.
Which means att det snart bara är två veckor kvar tills jag och Sandra ska till England och smutsa ner oss :)
Can't wait!

Bilden har inget med texten att göra. Eller jo, hade lite ont där med... :)

1 kommentar: