onsdag 17 oktober 2012

Snart tävlingshelg!

Imorgon är det torsdag.
En dag på jobbet och sen imorgon kväll kommer Sandra.


På fredag morgon (06.25, snaaaaaaark vad tidigt) lyfter planet som skall ta oss via Frankfurt till Nottingham i England. Vi ska ta oss vidare till Rotherham, hitta vårt hotell och sen också hitta till nummerlappsutdelningen.

Koll? 
Oh ja, jag har flygbiljetterna. 
Sandra har hotellbokningen och båda har någon form av beskrivning på hur vi tar oss från East Midlands airport till Rotherham.

Jag räknar med att det löser sig.

Starten går kl 07:00 på lördag. 
Tjoho, 80 km terräng väntar! Skojsigt!
Det blir min andra riktiga terräng-ultra. Sandra har x antal fler i bagaget :)
Målet är att ha roligt samt att ta sig i mål under 11h (kvalgräns till Western States).

Det ska tydligen bli varmt så jag kommer förmodligen satsa på korta kompressionstights och kompressionsstrumpor. 
En jacka åker med, likaså reflexväst.
Mina Asics Fuji Racer ska även göra sin första tävling! Myyyyys.

Idag har jag för övrigt grym träningsvärk från stationspasset igår. Ovanligt va? 
Denna gång är det rygg och axlar som känns mest. Mums.

Watch out, pink lady - coming through

5 kommentarer:

  1. Va inte den rosa löparkjolen?
    Eller är den inte ren sedan tjurruset ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, den är ren och ligger på sin plats i garderoben Janne :) Men när det är såpass långt vill jag ha lite längre brallor. De under kjolen är lite väl korta.

      Radera
  2. Lycka till på tävlingen nu! Försökte kolla på nätet när du sprang VM, men de uppdaterade ju inte med tider live. Håller tummarna för en bra tid!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Helen!
      Nej jag vet, polackerna var askassa på det :/

      Radera
  3. Jätte lycka till! Ha det så kul och njut!
    kram

    SvaraRadera