lördag 17 augusti 2013

Ny energi!

Det är mörkt ute.
Midnattsloppet går ikväll.
Lina, min fina adept som debuterade med glans på Stockholm marathon iår springer i skrivande stund. :)
Förra året bodde vi på Mosebacke och det var bara att gå ner utanför porten så hade man bästa utsikten :)
Nu blir det lite svårare.

FriidrottsVMs nästa sista dag ställde till det lite för mig idag.
På förmiddagen var vi in till stan.
Droppade min Ipod hos Mediamarkt, gillar verkligen inte Apples grejjer, den stendog helt utan förklaring igår och vette tusan vad som är fel. 
Svängde förbi The North Face-affären där det fortfarande var rea :) dock gick jag tomhänt därifrån.

Hem sen för att kolla in herrarnas marathonlopp.
Snajsigt.
Sen var det dags för damernas höjd.
Bra gjort av Emma Green men jag tycker fortfarande hon ser lite uttråkad ut, eller fokuserad. Det kanske beror på hur man ser det.
Hursomhelst.
Herrarnas spjut ungefär samtidigt.
Sen en kort bensträckare, iväg och handla middagsingredienser, och sen Bolts 200m-final.

Tanken var att det skulle bli månskenslöpning av mina 20 km som stod på schemat för dagen i och med dagens hålltider i övrigt samt matplanering :)
Dock var inte Rikard jätteimponerad av tanken att jag skulle springa till Sollentuna och vända själv i mörkret.
Vilket leder till att jag får lägga ihop dagens och morgondagens pass som resulterar i långpanna mitt på dagen imorrn.
Hoppas solen håller sig i skinnet.

Jag är sugen på sällskap!
Någon som är sugen på att springa? :)
Ca 35 km (blir det 40 gör det inte jättemycket) sammanlagt ska jag samla ihop och jag behöver vara i Hökarängen vid kl 16.
Haka på längs vägen???
Please please please :)



.......jag sträcker mig mot himlen, jag sträcker mig hur högt jag vill!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar