tisdag 20 augusti 2013

What truck ran me over????

Mindre bra dag idag

Igår var jag supertaggad inför morgonens transportlöpning då jag skulle få sällskap av bästa AnnSofie.
När jag vaknade imorse var den känslan som bortblåst.
Kändes som jag blivit överkörd av en lastbil, ont i kroppen.
Fixade en tallrik fil och flingor (älskar fil och flingor), två skedar och sen var jag tokigt illamående.
Blev en nektarin och två glas vatten och sen iväg.

Illamåendet och smärtan fortsatte hela dagen genom moronpasset och reken med jobbet ute på Utö och först nu på kvällen ordnade det upp sig.

Dagens energiintag:
- 2 skedar fil och flingor
- 1 Nektarin
- 1 miniSnickers
- 1 kopp kaffe
- 1 loka
- 1 skiva bröd med skagenröra till lunch
- ca en liter Proviva


Ligger på minus.
Hoppas på bättre dag imorrn.

6 kommentarer:

  1. Utö
    Det är inte så att du kommer förbi mitt jobb inom de närmaste veckorna?
    För mig att jag hörde att Karlberg hade bokat in sig för vård.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nope, det är 221a kompaniet, de har utbildningskontroll och lite annat jox därute.
      Jag kommer mån v40 med vårt kompani :)

      Radera
    2. Oki :)
      Fast då har du kanske inte tid med en löprunda.

      Radera
    3. Oklart för tillfället, hör av mig isf :)

      Radera
  2. Usch låter inget vidare, jag hoppas att du mår bättre nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Onsdagen var bättre, igår var illamåendet tillbaka men nu mår jag prima :)

      Radera