torsdag 8 augusti 2013

Pustar ut

Nu är övningen slut och jag är snart på väg hem till Stockholm igen.

Kadetterna lämnade nu i eftermiddags och mina kollegor likaså.
Jag befinner mig nu på Scandic i Kiruna efter att ha löst det sista.
Imorgon flyger jag hem och sen fortsätter efterarbetet i nästa vecka men på plats på Karlberg.

Jag har lite tappat tidsuppfattningen hur länge jag varit borta men det är sedan förra måndagen.
Saknar min älskling :) han ska få en megakram imorgon.

What's next då?

Snart är det Skövde Ultrafestival, wieeehooo! 
Startlistan börjar fyllas på med namn och det som är riktigt intressant är att Sumie Inagaki (världsrekordhållare på 48h banlöpning: 397.103 km, samt inomhusvärldsrekordhållare på 24h: 240.631 km) från Japan kommer och ska springa 48h!

Jag ska inte springa, men jag och Anna G åker ner och turistar lite, kan ju liksom inte riktigt låta bli att vara på plats. 

Dessutom ska ju Janne springa 48h igen, crazy person :)
Kan inte bli annat än en bra helg!

1 kommentar: