onsdag 27 november 2013

Förberedelser

Det är nästan så jag skäms när jag är och handlar det jag ska ha med mig på tävling.
Då släpper jag i princip allt vad hälsa heter och langar upp sockrig blåbärssoppa, Daim, inlagda persikor, RedBull och läsk på bandet.
Som tur är händer det ju inte varje dag.

Idag har jag ägnat eftermiddagen och kvällen till packning, checklistor och köpa lite mer musik till Ipoden på Itunes.
Man glömmer lätt hur mycket grejjer det är man släpar med sig, samt att det mesta är i överflöd. Man vet ju aldrig.
Nu är det lite mindre saker i och med att det är inomhus, men det är ju inte kläderna som tar plats direkt.
Jag gillar att packa saker i uppmärkta påsar ("tävlingskläder", "värme/vind", "efteråt" und so weiter) speciellt om man ska ha support med sig, så är det lättare att hitta.
Var sak har sin plats.

Jag var en timme hos Maria K också, en genomknådning och så fick naprapaten Claes bokstavligt talat "knäcka extra" för att räta ut min bröstrygg.
Fit for fight.

Jaha, imorrn bär det av.

Har ni tips på bra och hyfsat billiga restauranger i Oslo med vettigt utbud så hojta tack.

Se upp Oslo, här kommer två dalkullor :)

Organiserat kaos

bättre...
Elof har intagit sin position

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar