tisdag 19 november 2013

Dag två i ett civilt mörker

Nädå, så farligt är det inte :)
Jag gillar civila människor.
Man blir lätt lite innesluten i sin lilla värld med uniformerade människor och van vid vissa rutiner och sätt.

Det är minst sagt uppfriskande att ha en arbetsvecka i ett annat forum :)

Hursomhelst så fortsatte vi idag utbildningen med att prata nedbrytning och upptag av energi.
Hur kroppen tar hand om fett, protein och kolhydrater och vad som händer.
Rackarns intressant alltså.
Det blir många pilar hit och dit i anteckningsblocket och jag blir nästan inte klok på det när jag läser igenom det nu ikväll. :)

Dagen sprang iväg och sen var det dags för ännu ett möte med den lilla norskan.
Hon är alltid på ovanligt gott humör, jag var också på gott humör men en surpuppa i jämförelse.
Hon gav sig på mina vader idag och jag vet inte vad de hade gjort för ont men hon gick väldigt hårt åt de.
Bra där.

En liten parentes är att jag har en känning ovanför vänster knäveck, det som började förra våren, dröjde kvar i några månader men försvann sen och har alltså nu kommit tillbaka.
Det gör inte särskilt ont, men å andra sidan har jag inte sprungit speciellt långt den senaste veckan. Men det är ohyggligt obra att det kommer några veckor innan det är dags att tävla på 24h.

Hursomhelst så ska jag till Maria K på måndag och tänkte låta henne göra en nåldyna av mig.
Har en behandling till inbokad nästa onsdag också för att åtgärda det sista och sen på torsdag är det dags att rulla mot Oslo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar