tisdag 3 juli 2012

Cashew tuesday

Idag gick jag till jobbet i mina baggy-fladder-jeans som hänger på höfterna. 
Det var nice.


Styrketräning och intervaller på jobbet som sagt, svettades 7 liter.....passade på att peta i mig en liter vatten när jag kom hem och en Resorb nu på kvällen för att undvika huvudvärken.


Kvällens pass blev snabbdistans i två omgångar med min bättre hälft (riktigt bra present den där startplatsen alltså).
Ut till Hökarängen, 7 km, körde lite bålstabilitetsövningar med syster och sen 7 km hem igen. 
Högre tempo på hemvägen, det var varmt som satan men benen kändes ok.
Antar att styrketräningen inte gör sig påmind förrän imorrn kanske ;)


Det var ju även premiär för mina nya Asics, de skötte sig galant! 

 Premiär!

Svettigast i stan än en gång 

Tack för idag benen, surna inte ihop tills imorrn nu bara! 

Syskon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar