onsdag 4 juli 2012

Träningsvärk, eller?

Gårdagens dubbla pass gav mig träningsvärk.
Eller ja, det kanske inte räknas som träningsvärk. 
Känner mig stel.
Har knutar i skuldrorna som jag inte riktigt vet vart de kommer ifrån. 
Inga betongben som tur är ialla fall. Alltid ngt. Men lite sliten känner jag mig, iochförsig så borde jag det efter två bra pass så nu ska jag sluta klaga och göra något åt det istället.
Ok medan jag ändå är igång får jag väl lägga till att jag sov väldigt dåligt inatt. 
Så, nu är klagokvoten definitivt fylld för idag.

Är det klagokvot eller utvärderingskvot kanske?

Med tanke på dagens status blir dagens pass ett skönt återhämtningspass, lugn och lätt distanslöpning, lugnt och fint för att därefter stretcha och göra mina rörlighetsövningar. Det låter la fint?

Har dessutom lovat Ann-Sofie att hänga på och simma utomhus på fredag :D muahahahaha, jag som inte tagit ett simtag sen Kalmar förra året. Men det ska nog gå bra :)

2 kommentarer:

  1. Nä, betongbenen är det jag som står för :-)
    Vila idag, skönt!
    Kram, Anna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. :)
      Ska försöka köpa mig en cykel och sen ut på återhämtningspass förhoppningsvis .

      Kram kram

      Radera