måndag 2 juli 2012


Jupp, it's true, det är sant, ärligt, done and gjort, klart och betal´t.


Köpte mig ett par nya skor, de är undebara, fina, vita (inte så mycket längre) med ett stänk av lila (flashigare färg fanns tydligen inte när man har smala knasiga fötter med tre fotknölar).
Asics Gel 2170.
Har sprungit i 20-serien så länge jag kan minnas nu. När jag började med Asics hette modellen 2040 :) några år har det blivit.


Men lika glad för det är jag för det är fantatiskt bra skor (medveten felstavning) som passar mig galant.
Försökte faktiskt få till ytterligare ett köp men det fanns inget alternativ med någon annan modell på pjucks som den aktuella butiken hade. 


Imorrn ska de invigas!


Tips på schyssta löparskor för någon med smala fötter med låga fotvalv?


 Ooooh, what's in the bag?

Bästa märket 

Hello darlings <3 

Stolt mor :)

4 kommentarer:

  1. Grattis! Må ni få många långa sköna mil tillsammans!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vi kommer få en underbar tid tillsammans :)

      Radera
  2. Blev det "tvillingar" ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja förhoppningsvis, annars kan det bli lite tufft åt fossingarna :)

      Radera