fredag 13 juli 2012

Jubileumsmarathon närmar sig

Med stormsteg faktiskt!


Har spenderat hela dagen efter mitt morgonpass med att vara hungrig, faktiskt, hmm, antingen har jag ätit för lite eller så har jag en rackarns effektiv förbränning. Har ätit hur mycket som helst känns det som, men tomrummet i magen har bestått. 


Har kikat in banprofilen, men dessutom pratat med en säker källa. Det är inte så illa som det ser ut och jag är inte orolig. 
Två systrar Jansson med ett klart och tydligt mål och pannben som heter duga går inte av för hackor.


Hursomhelst så kommer det bli en härlig dag. 
Marathondag=bra dag!

Så vad är planen då? 
Planen, den håller jag i mitt huvud och kommer endast yppas för syster. 
Målet, däremot, är 4h 29 min 55 sek. Och vad ska stoppa oss? ;)


Nummerlappen är hämtad, lika linnen är inhandlade, syrran är tejpad och klar och tja,  nu återstår väl bara att gå och lägga sig så att det blir lördag ? :)


 Once in a lifetime

Hämta-nummerlapp-innan-marathon-dag är också bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar