fredag 20 juli 2012

Long time no seen

Det har varit tyst från mig i ca en vecka.
Det är inte för att jag var blown away av Jubileumsmarathon och var tvungen att smälta det i en vecka, (tävlingsrapport kommer I promise)
Nope, det har liksom bara inte blivit av, har haft annat att vara upptagen av (bad bloggare? mjaaa, kanske det)


Sitter för tillfället på tåget hem från Skåne, ett rätt så trevligt ställe. Även om jag först reflekterade över att det inte var så mycket skåningar (alltså såna som pratade otroligt grov skånska), men det ändrades i en handvändning. Det fanns gott om de.


Varför Skåne då?
En vän behövde mig. Då åkte jag.
De äkta vännerna växer inte på träd och de ska man ta hand om.


Löpning? Oh yes, spenderade ett antal vackra kilometer längs havet och utforskade Västra Hamnen och området runt Turning Torso.
En morgonrunda dagen efter kompletterade sightseeingen.
Hann dessutom med att tuffa runt lite halvt i Bulltofta rekreationsområde, snajsigt värre ;)


Nu sitter jag på tåget hem och imorgon bär det av uppåt mot älskade Dalarna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar