onsdag 11 juli 2012

Old enough to know better, too young to give a rat´s ass

Haha, ja, vissa gånger så.

Min födelsedag har kommit och gått.
27 år ung, en rätt bra ålder tycker jag. Jag skulle inte vilja vara 20 idag. Jag har varit där och det räcker,

Jag gillar den Maria som jag ser när jag tittar i spegeln. Hon är inte samma Maria som hon var när hon var 20. Några fler år, några fler erfarenheter. Framför allt några fler mil i benen ;)

Jag inte bara gillar, utan jag (akta er nu era Janteidkare) älskar det jag ser!

Jag ser en ung kvinna som står med båda fötterna på jorden. Som trivs med sig själv där hon är just nu.
Jag ser en kropp som jag älskar. Den står pall för det mesta och har ännu inte nått sin fulla potential, det finns så många fler mil och utmaningar för den kroppen att ta sig an.
Jag ser en ung kvinna som är älskad för den hon är av sin sambo, vänner och familj.
Jag ser en ung kvinna som älskar livet och dess utmaningar och som har så mycket kärlek att ge.

Happy birthday to me <3

2 kommentarer: