torsdag 31 maj 2012

Carbohydrates

Oh yes my dear, kolhydratladdning så att det snart hoppar kolhydrater ut ur öronen på mig, nejdå, skämt åsido, men man blir nog allt lite trött på Vitargo.
Jag käkar inte så mycket kolhydrater i vanliga fall, men denna laddning passar mig ganska bra.
Med början tre dagar innan så tar jag tre shakes om dagen fram till tävlingsdagen.
Har kört det förut några gånger, inför marathon, inför längre lopp är det nästan ingen mening.

Mötte för övrigt en liten schäfervalp när jag gick till jobbet idag, ja han hade en husse också såklart som tur var, liten och tuffsig (hunden, inte husse), och rackarns söt :) Den hade jag velat ta med mig hem.

Tog minst hälften av mina kramar imorse, min bättre hälft har en tröja som det står "Hug a Swede" på, lämpligt :) ooooooooooookejjrå, bara att göra som det står.

Dagen flyter på men jag ser att ute börjar det komma in oroväckande mörka moln, hm, inte bra.

Ser fram emot yoga-passet i eftermiddag, ska bli skönt att sträcka igenom kroppen.

Let's rock this joint!

2 kommentarer:

  1. Bra att de mörka molnen kommer in redan nu. Då kanske de är borta tills på lördag. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det Sandra, men tyvärr ser det ut att bli skurar :( men temperaturen passar mig perfekt, det blir ju ändå varmt med allt folk :)
      Vad satsar du på för tid iår?

      Radera